فروش زمین قسطی نور

ویلا در نور ( 250 ملک ثبت شده )

قیمت/پیش پرداخت:‌ 1,500,000,000 تومان

فروش زمین قسطی نور

اینبار با ما همراه باشید با معرفی یک قطعه زمین خوش قواره سنددار در منطقه جنگلی نور با قیمت و لوکیشن  عالی چسبیده به جنگل. این منطقه با وجود داشتن توریست‌های زیاد، هنوز به شکلی خاموش نگهداشته شده است و خرید زمین در این منطقه می‌تواند یکی از بهترین‌های سرمایه‌گذاری باشد. با خرید این زمین ها، شما می‌توانید از آرامش طبیعی و خلوتی منطقه لذت ببرید و در عین حال، از فرصت کسب سود برای فروش آن در آینده بهره‌مند شوید یا قادر به ساخت و احداث ویلا و یا خانه‌ی مورد نظر خود در یک منطقه دل‌نشین و زیبا خواهید بود. زمین در مقایسه با دیگر گزینه های موجود مانند خانه های نوساز و یا املاک کلنگی، افت قیمت ناشی از سن ساختمان یا هزینه های لازم برای تخریب را ندارد و با رشد بازار افزایش قیمت را تجربه خواهد نمود.از این رو اگر با دید سرمایه گذاری قصد ورود به بازار را دارید خرید زمین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. زمین با متراژ 2000 متر، دارای سند و داخل بافت میباشد. با خرید این زمین ها فرصتی طلایی و بی نظیر را نصیب خود کنید. در دنج ترین ناحیه منطقه ، با چشم انداز و ویوی فوق العاده.

اقامت رایگان برای بازدید و خرید ملک در منطقه به عهده املاک میباشد. لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید،زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی یا فروخته شده باشد.جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش ویلا و زمین در منطقه چمستان،نور،نوشهر،رویان،محمود آباد و آمل با ما تماس بگیرید. هدف ما کسب رضایت شماست.

09197044016 کارشناس خانم فردوس

امکانات ویلا

  • ساحلی
  • داخل شهرک
  • جنگلی
  • داخل بافت روستا
  • اقساط
  • سند تک برگ
  • سند شورایی

تگ ها

زمین شمال خرید زمین اقساطی در شمال با سند زمین فروشی شمال زمین شمال ساحلی نور زمین فروشی زمین مشجر در نور فروشی زمین نور فروشی زمین نور ساحلی فروشی زمین شمال دیوار قیمت زمین فروشی در نور فروش زمین در نوشهر سیسنگان خرید زمین در نور شهرکی فروش زمین کشاورزی در شمال زمین شهرکی شمال فروش زمین داخل بافت سنددار هشتک زمین هشتک زمین شمال قیمت زمین در شمال قیمت ویلا زمین در نور خرید زمین روستایی خرید زمین سنددار خرید زمین درمازندران فروش زمین تجاری درنور شمال زمین فروشی زمین روستایی فروش زمین شمال جنگلی قیمت زمین شمال قیمت زمین روستایی قیمت زمین جنگلی زمین ارزان شمال فروش زمین اقساطی شمال خرید زمین جنگلی خرید زمین ارزان خرید زمین جنگلی شمال زمین جنگلی قسطی خرید زمین ارزان شمال زمین جهت سرمایه گذاری شمال خرید زمین شمال شهرکی زمین شمال جنگلی زمین محصور شده نور فروش زمین نور شهرکی نور زمین سنددار فروش زمین با سند تکبرگ فروش ویلای اقساطی در زمین فروش زمین در منطقه ویلایی زمین فروشی کنار جنگلی شمال فروش زمین در چمستان نور خرید زمین سنددار شهرکی زمین قسطی چمستان زمین شمال شهرک فروش زمین روستایی سنددار خرید زمین نور سنددار فروش زمین شهرکی نور فروش زمین روستایی نور زمین سنددار نور فروش زمین اقساطی نور