فروش زمین شمال شهرکی

ویلا در نور ( 250 ملک ثبت شده )

قیمت/پیش پرداخت:‌ 4,000,000,000 تومان

فروش زمین شمال شهرکی

آیا به دنبال خرید زمین در منطقه شمال در نور و چمستان هستید؟ اینجا ما به شما بهترین هارا معرفی می‌کنیم. خرید زمین در شمال، همواره توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. شمال، پوشش گیاهی فراوان، هوای مطبوع و طبیعتی زیبا دارد که باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال خرید زمین در این مناطق باشند و همچنین می‌تواند یکی از بهترین و سودآورترین سرمایه گذاری های شما باشد.

زمین در لوکیشن بینظیر و منطقه خوش آب و هوای چمستان ،خوش قواره، جهت خرید و سرمایه گذاری. زمین با متراژ 1200 متر، دارای سند و قابل تفکیک میباشد. با خرید این زمین فرصتی طلایی و بی نظیر را نصیب خود کنید. در شهرکی امن و دنج ترین ناحیه منطقه ، با چشم انداز و ویوی فوق العاده. از خرید زمین و ملک در هراملاک بدون پروانه و کد رهگیری اکیدا خودداری فرمایید.اقامت رایگان برای بازدید و خرید ملک در منطقه به عهده املاک میباشد. لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید،زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی یا فروخته شده باشد.

جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش ویلا و زمین در شمال تماس بگیرید. هدف ما کسب رضایت شماست.

09197044016 خانم کاظمی

امکانات ویلا

  • فضای سبز
  • داخل شهرک
  • جنگلی
  • داخل بافت روستا
  • اقساط
  • سند تک برگ
  • سند شورایی

تگ ها

فروش زمین جنگلی در شمال فروش زمین شمال سایت فروش ویلا و زمین در شمال پیج فروش ویلا و زمین در چمستان پیج ویلای من فروش زمین با جواز ساخت سایت فروش ویلا و زمین فروش زمین با پروانه ساخت فروش زمین جنگلی در چمستان ویلا زمین فروشی زمین داخل بافت فروشی زمین جنگلی در چمستان فروش زمین در شمال فروش زمین محصور شده در شمال فروش زمین بصورت اقساطی فروش زمین در منطقه جنگلی چمستان ویلا کنار دریا راهنمای خرید زمین در شمال فروش زمین داخل بافت با سند فروش زمین جنگلی شهرکی با سند خرید زمین با قیمت مناسب فروش زمین زیر قیمت روز خرید زمین در شمال سند تکبرگ فروش ویلا در شهر نور فروش ویلا در مازندران نور خرید و فروش زمین در نور خرید فروش زمین نور چمستان زمین چمستان فروشی نور زمین فروشی زمین نور فروشی زمین نور ساحلی فروشی زمین شمال جنگلی زمین محصور شده نور فروش زمین نور شهرکی خرید زمین سنددار نور نور زمین سنددار فروش زمین نور ساحلی پیج فروش زمین پیج فروش ویلای لاکچری فروش زمین با سند تکبرگ فروش زمین باسند ششدانگ فروش ویلا بااقساط بلندمدت زمین فروش ویلای اقساطی در زمین فروش زمین بصورت اقساطی در شمال فروش زمین در منطقه ویلایی زمین فروشی کنار جنگلی شمال فروش زمین درچمستان داخل شهرک فروش زمین در چمستان نور زمین فروشی شمال چمستان نور