فروش زمین شهرکی داخل بافت در چمستان

ویلا در چمستان ( 771 ملک ثبت شده )

قیمت/پیش پرداخت:‌ 1,000,000,000 تومان

فروش زمین شهرکی داخل بافت در چمستان

 با ماهمراه باشید با معرفی یک قطعه زمین سنددار در منطقه جنگلی چمستان.این زمین خوش بر در لوکیشن بی نظیر و منطقه ای خوش آب و هوا در شمال در شهرکی خصوصی واقع شده و انتخاب مناسبی جهت خرید و سرمایه گذاری می باشد. زمین با متراژ 230 متر، دارای انشعابات آب، برق و گاز اختصاصی، دارای سند و داخل بافت موجود می باشد. با خرید این قطعه زمین  فرصتی طلایی و بی نظیر را نصیب خود کنید.در دنج ترین ناحیه منطقه با چشم انداز و ویوی فوق العاده و با دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی این فرصت استثنائی در انتظار شما نشسته است.

قیمت عالی، مدارک حقوقی آماده و شرایط پرداخت عالی، این امکان را به شما می دهد که در اسرع وقت به خرید این زمین در شمال اقدام نمایید. برای خرید زمین در شمال و خرید ویلا در شمال همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اقامت رایگان در منطقه جهت خرید و بازدید از ویلا و زمین به عهده املاک میباشد. از خرید ویلا در هر املاک بدون پروانه و کد رهگیری اکیدا خودداری فرمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در امر خرید ویلا و زمین در شمال با شماره زیر تماس بگیرید.

09197044016 کارشناس خانم فردوس

امکانات ویلا

  • داخل شهرک
  • جنگلی
  • داخل بافت روستا
  • اقساط
  • سند تک برگ
  • سند شورایی

تگ ها

زمین شمال جنگلی چمستان زمین شمال کوهستانی زمین شمال کوهستانی چمستان فروش زمین در منطقه چمستان فروش زمین شمال پیج فروش ویلا و زمین در چمستان ویلا زمین فروشی زمین داخل بافت فروشی فروش زمین بصورت اقساطی فروش زمین در منطقه جنگلی چمستان زمین داخل بافت و شهرکی در شمال خرید فروش زمین داخل بافت خرید فروش زمین نور چمستان خرید زمین داخل بافت زمین شهرکی شمال فروشی زمین شمال خرید فروش ویلا در واز تنگه چمستان ویلا زمین فروش زمین فروشی شمال زمین ارزان شمال چمستان زمین اقساطی فروشی در چمستان زمین چمستان شیپور زمین چمستان دیوار زمین چمستان سنددار دیوار زمین شمال دیوار جنگلی چمستان زمین شهرکی زمین فروشی چمستان زمین چمستان جنگلی فروش زمین اقساطی در شمال زمین شهرکی شمال زمین جنگلی شهرکی چمستان فروش زمین ویلا شمال شهرکی قیمت زمین در شمال خرید زمین شمال خرید زمین سنددار فروش زمین باسندشش دانگ زمین چمستان شهرکی شمال زمین فروشی خرید زمین داخل بافت چمستان خرید زمین چمستان سنددار فروش زمین روستایی سنددار خرید زمین شهرکی چمستان خرید فروش زمین چمستان شهرکی