فروش زمین داخل بافت چمستان

ویلا در چمستان ( 769 ملک ثبت شده )

قیمت/پیش پرداخت:‌ 600,000,000 تومان

فروش زمین داخل بافت چمستان

اینبار با ما همراه باشید با معرفی چندقطعه زمین خوش قواره سنددار در منطقه جنگلی چمستان با قیمت و لوکیشن  عالی چسبیده به جنگل.  این منطقه با وجود داشتن توریست‌های زیاد، هنوز به شکلی خاموش نگهداشته شده است و خرید زمین در این منطقه می‌تواند یکی از بهترین‌های سرمایه‌گذاری باشد.

با خرید این زمین ها، شما می‌توانید از آرامش طبیعی و خلوتی منطقه لذت ببرید و در عین حال، از فرصت کسب سود برای فروش آن در آینده بهره‌مند شوید یا قادر به ساخت و احداث ویلا و یا خانه‌ی مورد نظر خود در یک منطقه دل‌نشین و زیبا خواهید بود.

زمین در مقایسه با دیگر گزینه های موجود مانند خانه های نوساز و یا املاک کلنگی،افت قیمت ناشی از سن ساختمان یا هزینه های لازم برای تخریب را ندارد و با رشد بازار افزایش قیمت را تجربه خواهد نمود.از این رو اگر با دید سرمایه گذاری قصد ورود به بازار را دارید خرید زمین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید با معرفی چند قطعه زمین در شمال کشور در منطقه جنگلی و خوش آب و هوای چمستان با لوکیشن بینظیر جهت خرید و سرمایه گذاری. زمین با متراژهای 150 الی 300 متری ، دارای انشعابات آب، برق و گاز اختصاصی، دارای سند و داخل بافت میباشد.

با خرید این زمین ها فرصتی طلایی و بی نظیر را نصیب خود کنید. در دنج ترین ناحیه منطقه ، با چشم انداز و ویوی فوق العاده. اقامت رایگان برای بازدید و خرید ملک در منطقه به عهده املاک میباشد. لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید،زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی یا فروخته شده باشد.

جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش ویلا و زمین در منطقه چمستان،نور،نوشهر،رویان،محمود آباد و آمل با ما تماس بگیرید. هدف ما کسب رضایت شماست.

09197044016 خانم کاظمی

امکانات ویلا

  • داخل شهرک
  • جنگلی
  • داخل بافت روستا
  • اقساط
  • سند تک برگ
  • سند شورایی